Communicatie met ouders

Persoonlijk contact en communicatie vinden wij erg belangrijk. Dagelijks vindt er een overdracht plaats tussen u als ouder en onze pedagogisch medewerker. Zo vragen wij ‘s ochtends hoe het gaat en laat u in de ochtend weten of er bijzonderheden zijn die wij moeten weten. Ook bij het ophalen van uw kind vertellen wij u hoe het is gegaan en of er bijzonderheden zijn. Via onze Kids Konnect OuderApp hebben we daarnaast ook waardevol contact met ouders. Met deze app blijven ouders op de hoogte van de ontwikkelingen van hun kind(eren) wanneer zij op de kinderopvang zijn. Ouders kunnen de app downloaden op hun smartphone. In de baby leeftijd ontvangt u daarin een dagverslag met slaap- en flestijden, bijzonderheden en foto’s. In de dreumes leeftijd ontvangt u in de app een dagverslag met slaaptijden, foto’s en een verslagje van de dag. In de peuter leeftijd worden er veelal groepsactiviteiten gedeeld en foto’s van uw kind of van de groep kinderen. Via de app kunt u contact met ons opnemen, extra opvang aanvragen en afwezigheid melden. Ook zijn hier de nieuwsbrieven in te lezen en beleidsstukken van onze organisatie.

Daarnaast is er natuurlijk ook de administratieve communicatie. Onze managers voeren het eerste contact met u telefonisch of per e-mail. De financiële administratie stuurt de factuur per email welke doorgaans automatisch geïncasseerd wordt. Na aanvang van de opvang heeft u vooral contact met de mentor van uw kind en de pedagogisch medewerkers. Voel u altijd vrij om te bellen of mailen met kantoor als u vragen heeft die de pedagogisch medewerker niet kan beantwoorden.

Ben jij er klaar voor?

Ben jij of ken jij iemand die geïnteresseerd is in deze vacature? Neem dan contact met ons op!

Neem contact op